اینجا دل منه،که چیزی نمونده جون بده

کجاست آنکه دوباره مرا تکان بدهد؟وچشم های خودم را به من نشان بدهد؟

اینجا دل منه،که چیزی نمونده جون بده

کجاست آنکه دوباره مرا تکان بدهد؟وچشم های خودم را به من نشان بدهد؟

مشخصات بلاگ
اینجا دل منه،که چیزی نمونده جون بده

حیران شدم، حیران شدم
مجنون و سرگردان شدم
از هر دری گوید بیا
کین جا منم، کین جا منم
چون سوی آن در میروم
بینم که گردد بسته در
از هر رهی گوید بیا
دنبال من، دنبال من
چون میروم دنبال او
نی زو خبر، نی زو اثر

دنبال کنندگان ۸ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

هر که با یار آشنا شد...

جمعه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۰۸ ب.ظ

سلام

شهاب هستم، همون بابای خونه به دوش. منتها این سری دیگه نمیخوام، یعنی نمیتونم کل اسباب اثاثیه ام رو بیارم اینجا.

این بار قصد کردم دوباره مثه همون اوائل، بی سانسور بنویسم. به همین خاطر تا حد ممکن قراره آدرس به دوست و آشنا ندم. اما شما اگه دوست داشته باشی میتونی به آدرس قبلی ام سر بزنی بیشتر باهام آشنا شی.

در مورد تیتر و عکس های نوشته هام هم این توضیح رو بدم که رویه ام اینه از صحبتا و فرمایشات آقا تیتر انتخاب کنم و محض یادآوری به خودم که چقدر حق دارن به گردنم، عکس شهدا رو میذارم.

  • شهاب الدین ..