اینجا دل منه،که چیزی نمونده جون بده

کجاست آنکه دوباره مرا تکان بدهد؟وچشم های خودم را به من نشان بدهد؟

اینجا دل منه،که چیزی نمونده جون بده

کجاست آنکه دوباره مرا تکان بدهد؟وچشم های خودم را به من نشان بدهد؟

مشخصات بلاگ
اینجا دل منه،که چیزی نمونده جون بده

حیران شدم، حیران شدم
مجنون و سرگردان شدم
از هر دری گوید بیا
کین جا منم، کین جا منم
چون سوی آن در میروم
بینم که گردد بسته در
از هر رهی گوید بیا
دنبال من، دنبال من
چون میروم دنبال او
نی زو خبر، نی زو اثر

دنبال کنندگان ۸ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

درست مثه وقتی که بعد از آسیاب افتادن همه آب های جهان، تنگ یه غروب پاییز برسی خونه و بچپی تو انباری و تمام سر رسیدهات رو از همون اول، بخونی و ذره ذره اش رو لای تک تک کلمات و خاطراتت پیداش کنی...

جوری غرق بشی که انگار برای اولین باره داری باهاش آشنا میشی. بعد تازه کم کم بفهمی اصلا از اول برای تو نبوده...

لعنت به حس مالکیت ابدی و توهم همشیگی بودن ...

....

دو سه هفته پیش خواب دیدم دارم غروب، از بهشت زهرا برمیگردم. تو خواب یه صدا از پشت سرم شنیدم و بیدار شدم. دنباله اش رو پریشب که تنها رفته بودم بهشت زهرا دیدم. صداش رو شنیدم. داشت با یکی حرف میزد. مطمئنم. ولی نتونستم پیداش کنم. 

....

زندگی ام تغییر بزرگی کرده که صلاح نمیدونم درباره اش بنویسم. نوشتم البته، ولی پیش نویس. دو دل بودم که بازهم ادامه بدم اینجا نوشتن رو یا نه. از جمعه درگیرم با خودم. فعلا تصمیمم ادامه است. تا جایی که بشه. 

من خود به چشم خویشتن، دیدم که جانم میرود...

  • شهاب الدین ..

نظرات  (۴)

سلام این مدت که نبودین گفتم باز سرتون شلوغه. البته یکم طول کشید و نگران شدم .
راستش با این نوشتتون یه حس بدی پیدا کردم که دلم نمیخواد دربارش بنویسم. امیدوارم که غلط باشه. واقعا نمیدونم چی بگم . اگه اذیتتوون نمیکنه بیشتر توضیح بدید شاید که حداقل واقعیت به اندازه تصور ذهنی ما تلخ نباشه.
بعید میدونم شما بتونین نوشتنو ترک کنین ولی شاید حس و سبکتون عوض بشه. ما رو هم شریک هر حسی که دارین بدونین حتی خیلی کم. برای آرامشتون دعا میکنم و همینطور التماس دعا دارم .لحظاتتون در پناه خدا
پاسخ:
سلام
ممنون از محبتتون، بله خیلی خیلی سرمون شلوغ بود.
توضیح؟ نه، واقعا نه. نمیخوام کسی رو ناراحت کنم. حتی متعقدم خودم هم نباید ناراحت باشم و بی ظرفیتی منه اگه ناراحتم. 
ممنون از دعای خیرتون. چشم حتما. 
  • سوته دلان
  • سلام
    احوال شما؟
    خوبین؟

    در کل تو وب قبلی بیشتر بودین، حالا ان‌شاءالله که هرچی هست خیره...
    منتها اگه تصمیم به رفتن از این وب رو داشتین یهو بی خبر نذارین برید!
    پاسخ:
    سلام
    الحمدللّه ، شکر
    در کل زمان خیلی کم و کار فراوان. بچه ها هم که شبا جداگانه لازمم دارن. 
    نه، مشکلی نیست. 
  • روشــنا ...
  • سلام
    حالتون خوبه؟ بچه ها نرگس خانوم خوبن؟؟
    ان شاالله هر تغییری ک هس خیر بوده باشه براتون
    پاسخ:
    سلام
    الحمدللّه ، شکر
    بله، قطعا خیره. 
    سلام آقا شهاب
    چند وقتی بود که قصد داشتم سلامی عرض کنم خدمتتون ولی همش کوتاهی کردم.الان اومدم و...
    من خود به چشم خویشتن دیدم که جانم میرود.
    .نمی دونم چیشده آقا شهاب ولی وقتی این پست رو خوندم قلبم کنده شد، بی اختیار گریه ام گرفت و فقط از خدا براتون صبر خواستم،صبر زیاد.
    من همیشه مطمئن بودم و هستم که شما از بنده های مقرب خدا هستید ،به خاطر همین خدا شما رو سخت تر از بقیه آزمایش میکنه،دعا میکنم از این آزمایش هم مثل بقیه سر بلند بیرون بیایید.ان شاالله
    آاقا شهاب تو رو خدا حلال کنید.
    یا علی
    پاسخ:
    سلام عزیزم.حالت چطوره؟ عرفان، بابا؟ خوبن همه؟
    ببخش که خیلی دیر دیدم پیامت رو. راستش دل و دماغ گوشی دست گرفتن نداشتم این مدت. 
    ببخش که ناراحتت کردم. خیر سرم رمز جوونیام بود. 
    نگو این حرفا رو، بنده مقرب کجا بود؟
    ممنون از دعای خیرت. 
    تو من رو حلال کن عزیزم. التماس دعا