اینجا دل منه،که چیزی نمونده جون بده

کجاست آنکه دوباره مرا تکان بدهد؟وچشم های خودم را به من نشان بدهد؟

اینجا دل منه،که چیزی نمونده جون بده

کجاست آنکه دوباره مرا تکان بدهد؟وچشم های خودم را به من نشان بدهد؟

مشخصات بلاگ
اینجا دل منه،که چیزی نمونده جون بده

حیران شدم، حیران شدم
مجنون و سرگردان شدم
از هر دری گوید بیا
کین جا منم، کین جا منم
چون سوی آن در میروم
بینم که گردد بسته در
از هر رهی گوید بیا
دنبال من، دنبال من
چون میروم دنبال او
نی زو خبر، نی زو اثر

دنبال کنندگان ۸ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

خیلی دوست داشتم امسال یه برنامه درست درمون برای عید غدیر داشتیم، ولی هنوز ایده ای به ذهنمون نرسیده. فعلا برنامه یه مهونی کلیه اگه خدا بخواد.

مرکز بهزیستی رو هم پدرم امسال میخوان غذا بدن. ولی من دوست داشتم یه جمعی از اهل سنت رو میتونستیم مهمون کنیم. آشنا نداریم متأسفانه. 

...

نجم قرار بود دیشب بیاد. هنوز راه نیفتاده بود که خبر زلزله رو شنیدم. دروغ چرا، یه لحظه حالم بد شد. مخصوصا که از شب قبلش با هم صحبت نکرده بودیم. 

ولی به چند دقیقه نکشید. تلفن کردم و جواب داد و گفت مشکلی نداره. روستایی که کار میکنن تقریبا کامل بازسازی شده و جز قطع چند ساعت آب و برق، خسارتی ندیدن. آب هم انگار دارن با تانکر میارن براشون. 

با اینکه همون لحظه ای هم که خبر رو شنیدم، ته دلم میدونستم اتفاقی براش نیفتاده، ولی باز دلم ریخت. حالا اون بنده خداهایی که اونجا زندگی میکنن تا بیان از حال و روز همه اقوام خبر بگیرن، چی میکشن. 

وسط صحبتاش یه اسمی از هم یه آقایی و خونواده اش آورد که قبلا صحبتی ازش نکرده بود. که خدا رو شکر همگی خوبن. منم به روی خودم نیاوردم که چی؟ و کی؟ این احتمالا مقدمه همون توضیحاتیه که باید بده وقتی برگشت. اینا بهم گفت که بعدا به عنوان مدرک بخشون استناد کنه! 

...

فردا انگار قراره ساعت 8 صبح حسن خان مجلس باشن برای ادای پاره ای توضیحات. میگم کی خونه اش نزدیکه؟ بی زحمت 7 صبح زحمت بکشه بره زنگ خونه شون رو بزنه، بلکه بیدار شن. گویا که عادت ندارن زودتر از 9 بیدار شن. اینطور که همسایه ها و محافظاشون میگن. 

هرچند که رفتن و نرفتنش خیلی هم فرفی نداره. بره هم فقط چند تا فحش جدید بارمون میکنه و نماینده ها هم ازش به خاطر زحمات بی دریغش تشکر میکنن و خلاص! من که میگم این مجلس و رئیسش رو فقط باید سپرد دست همون کنلل معروف!! 

تمام این بازی ها هم که میخوان از رئیس جمهور سوال کنن، نکن، میاد، نمیاد، هم واسه گرم کردن سر مردمه. تا آقایون با خیال راحت به چپاولشون برسن. 

...

امشب یه کوچولو هم با فاطمه گفتگو داشتیم. نمیدونم چرا این دختر اینقدر تو حرکت حسابگره؟! واقعا سانت سانت حرکتاش رو حساب میکنه، مبادا میلیمتری بی جهت جابجا بشه! از اون طرف برای اینکه وزنش هم زیاد نشه، خیلی کم میخوره. 

ولی این که نشد، نه چیزی بخوره و نه کاری کنه! نه اینکه فقط بخوابه، نه. کاردستی و هنری انجام میده. کتاب هم گاهی میخونه. با خدیجه هم به این حالت که خودش بشینه و خدیجه راه بره بازی میکنه. 

ولی به اندازه برداشتن یه لیوان از زمین، حاضر نیست حرکت کنه. قبلا اینقدر به آشپزی علاقه داشت، هنوزم داره، ولی انجام نمیده. به حاطر عواقب بعدی اش که باید آشپزخونه رو مرتب کنه. 

خلاصه که نرگس هم از دستش شاکیه. شاکی که نه، بیشتر نگرانه. که بعدا مشکل براش پیش میاد و نباید تنبلی عادتش بشه. 

دیگه امشب دو تایی باهاش صحبت کردیم. یه سری مسئولیت هایی بهش دادیم که لازمه برای انجامشون راه بره. از پله ها بالا و پایین بره. خدا رو شکر خیلی چک و چونه نزد. عماد بود، مغزمون رو رنده میکرد تا قبول کنه. 

...

با همه اتفاقات ریز و درشتی که برامون میفته، گاهی شنیدن یه خبری که حقیقتا ربطی به ما نداره و تو حال و اوضاعمون هیچ تاثیری نداره و نخواهد داشت، چقدر میتونه حالمون رو خوب کنه! نمیدونم، شاید حس دل خنکی شه که خیلی خوبه. 

به هر حال ما که دلمون خنک شد، دستشون درد نکنه.

نظرات  (۲)

سلام و عرض ادب
خوبین شما؟ خونواده محترم خوبن؟ مخصوصا ۲ تا گل دختر کوچولوی عزیز؟

ممنون که به یادم بودین...
هنوز هستم...
نمی تونم بنویسم، چه متن برا خودم چه کامنت، خیلی هم دلم میخواد بنویسم اما نمیشه! شاید خسته شدم!

اما میخونم...
تمام وب هارو دنبال میکنم...
و تشکر بابت آدرس جدید که دادین...
ایام هم مبارک باشه براتون...
پاسخ:
سلام علیکم. 
الحمدللّه، همه خوبیم
شما حالتون چطوره، خوب هستین ان شاءاللّه؟
خواهش میکنم، من از شما ممنونم بابت همراهی تون
عید شما هم مبارک
علی مصداق قرآن مبین است
علی یعسوب دین حبل المتین است
پیمبر خاتم و حیدر نگین است
علی استاد جبریل امین است
ندای آسمانها و زمین است
«فقط حیدر امیر المومنین است »
الا ای دشمنان ما حق مداریم
همه تسلیم حکم کردگاریم
امیر المومنین را دوست داریم
به حق مرتضی ما شک نداریم
سخن یک جمله باشد آنهم این است
«فقط حیدر امیر المومنین است »

سلام علیکم
عیدبزرگ ولایت برشما وخانواده محترمتون مبارک
خونه جدید هم مبارک باشه
مهمونی رفتن حس خوبیه حتی توو فضای مجازی خوندن خاطرات اونم خاطراتی که میشه ازشون درس گرفت
خوبه که همه جوره مینویسید هم خانوادگی هم سیاسی و... واین خودش هنره
ان شاالله که کلبه مجازی تون انعکاس خاطرات خوب وشیرین باشه وبهترین خاطره ظهور

به نرگس خانم سلام برسونید خیلی وقته بهم سرنزدند همیشه به یادشون هستم ودعاگوی شما وخانواده گرامی تون
التماس دعا
پاسخ:
علیکم السلام خدمت استاد گرامی
ممنون، بر شما هم این ایام و اعیاد مبارک
البته شما لطف دارید
ان شاءاللّه
چشم حتما، نرگس هم سلام میگن خدمتتون
و عذرخواهی میکنن 
به خاطر این دو تا فسقلی، نرگس از موبایل در حد گاهی پیامک استفاده میکنه. 
مثل همیشه محتاج دعای خیرتون هستم.