اینجا دل منه،که چیزی نمونده جون بده

کجاست آنکه دوباره مرا تکان بدهد؟وچشم های خودم را به من نشان بدهد؟

اینجا دل منه،که چیزی نمونده جون بده

کجاست آنکه دوباره مرا تکان بدهد؟وچشم های خودم را به من نشان بدهد؟

مشخصات بلاگ
اینجا دل منه،که چیزی نمونده جون بده

حیران شدم، حیران شدم
مجنون و سرگردان شدم
از هر دری گوید بیا
کین جا منم، کین جا منم
چون سوی آن در میروم
بینم که گردد بسته در
از هر رهی گوید بیا
دنبال من، دنبال من
چون میروم دنبال او
نی زو خبر، نی زو اثر

دنبال کنندگان ۸ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

قبل از هر چی، متشکرم بابت محبتتون. درباره عینک و آدرسی که دادین. بله، نسبتا تخفیف های خوبی داشت. مخصوصا که منصفانه عینک های قدیمی تر رو با قیمت قبلی میداد.

فردا یا پس فردا ان شاءاللّه آماده میشه و تحویل میگیرم. 

.....

آقا!

شعله وره آتیش غم تو

رو لبمه عمریه دم تو

سینه میزنم پای حرم تو

.....

دقت کردین دیگه امسال از هر طرف سنگ تموم گذاشته ابلیس واسه بهم زدن اربعین؟!!

ابلیس که میگم، منظورم دقیقا همونیه که به خاطر سجده نکردنش به آدم از بهشت رانده شد. وقتی از خدا برای جولان دادن و منحرف کردن انسان ها از خدا مهلت گرفت، خدا تا ظهور حضرت امام زمان علیه السلام بهش مهلت داد.

و الان چقدر همه چیز برای نبرد نهایی و نابودی شر و برقراری صلح و عدالت ابدی مهیاست. 

فقط باید کم نیاریم. باور نکنیم دروغ ها رو. وقتی آقامون میگه جنگ هست، ولی نه اونطوری که تبلیغ میکنن، اعتماد کنیم. 

فقط من سوالم اینه چرا بین اینهمه نیاز اساسی، اینا بهداشت جامعه رو هدف گرفتن؟اون از پوشک، دیشب هر چی گشتم یه دونه مایع لباسشویی پیدا نکردم!! البته نرگس راهش رو بلده. گفت صابون بگیرم. یه صابون ساده. رنده اش کردیم با سرکه ریختیم تو ماشین.

بله، جوابش ساده است: میخوان مردم رو عصبانی شن. 

و کافیه عصبانی نشیم. دست از حسین و کشتی نجاتمون بر نداریم. 

این محرم اساسی تر از همیشه سینه بزنیم. از همین الان برای اربعین برنامه بریزیم. برای رفتن خودمون و کمک به رفتن بقیه. 

نترسیم از همجمه تبلیغاتشون. کف روی آبن.

امروز یه پوستر از شهرداری دیدم درباره زنان. که خانما میتونن چهره شهر را تغییر بدن. سرچ کنید، ببینید. 

واقعا چی با خودشون فکر کردن؟!! که خانما جوجه رنگی ان؟! یا جزو مبلمان شهری ان و باید زیبا سازی بشن؟!

خیلی دلم میخواست خانم بودم و میرفتم با چادر مشکی کنارش عکس مینداختم و میفرستادم برای شهردار!! شواری شهر یکی از شهرها هم که گویا پنج نفرشون دستگیر شدن. با وجود ی که رشوه های میلیاردی هم داده بودن. میخوام بگم من روم نمیشه اینجا حتی بنویسم به چه جرمی، بعد اونایی که بهشون رأی دادن الان چطورن؟!

خلاصه که انتخابات پارسال حسن مثبتش این بود که تو هر زمینه ای بدترین ها انتخاب و معرفی شدن. دیگه خیالتون راحت، از اینا بدتر نداریم!! 

  • شهاب الدین ..

نظرات  (۳)

سلام حالتون خوبه؟ نرگس خانم و بچه ها خوبن؟
خداروشکر جور شد رفتید دنبال عینک. واقعا بدون عینک سخته ندیدن و بد دیدن ی طرف درد چشم هم ی طرف.

میشه بگید چجوری هنوز امید دارید ب بهبود اوضاع؟
والا من ک دیگه نوری نمیبینم یعنی اینا نمیذارن ک نور ببینم... هر روز سخت تر از دیروز...


دقیقا خیالمون راحت. ب قول خودشون بین بد و بدتر بد رو انتخاب کردن ولی غافل از اینکه بدترین رو انتخاب کردن...
پاسخ:
سلام
الحمدللّه ، شکر. خوبن همه
امید...
خب من ورای همه این تلاش دشمن، زبونی و عجزش رو میبینم. اینکه دستش به هیچی بند نیست. 
این نسل دهه هفتادی که السابقون شدن تو شهادت..
این تظاهرات محرم و صفر و اربعین رو..
اگه واقعا دشمن صهیونیست اطمینان نداشت از نابودی اش، اینهمه تلاش میکرد؟! 
ما اینجا تو محاصره تبلیغات دروغشونیم. نه محاصره خودشون. 
سلام
خداروشکر:)

فکر کنم بیشتر از اینکه تو محاصره تبلیغات دروغ بیرونی ها باشیم تو محاصره حماقت درونیا هسیم اینه ک درد داره اینه ک ادمو خسته میکنه
پاسخ:
سلام
حماقت که بله، ولی جنگ رسانه ای حقیقتیه که قابل انکار نیست

پای تو به رکاب اسب نمیرسید و پای من به بلندای نگاه تو...

#قاسم جان! چقدر زود بزرگ شدی و فهمیدی:

ضرب سُمِ اَسبان، اَحلی مِنَ العَسل است؛ اگر حاصلش شهادت در راه امامت باشد..

سلام وعرض ادب ایام تسلیت
این همه هجمه وتبلبغات و کارشکنی داخلی وخارجی یعنی دشمن خیالش ازبابت ما راحت نیست. یعنی هنوز بانورولایت زنده ایم.
یعنی ماعاشورایی هستیم.
اگرفشارهمه طرف روی ماست چندین برابر وزن این فشار رو دشمن داره تحمل میکنه. دو طرف داریم هزینه می پردازیم اما ما درمسیر نور ودشمن درمسیر سیاهی وتاریکی
به تعبیر قران : هُوَ الَّذی أَرسَلَ رَسولَهُ بِالهُدىٰ وَدینِ الحَقِّ لِیُظهِرَهُ عَلَى الدّینِ کُلِّهِ وَلَو کَرِهَ المُشرِکونَ
او کسی است که رسولش را با هدایت و آیین حق فرستاد، تا آن را بر همه آیین‌ها غالب گرداند، هر چند مشرکان کراهت داشته باشند!
ان شاالله
عزاداریهاتون قبول
التماس دعا


پاسخ:
سلام و عرض ادب خدمت استاد عزیز
ممنون از اظهار نظرتون.
بله، درست میفرمایید. 
عزاداری های شما هم قبول حق ان شاءاللّه 
محتاج دعای خیرتون هستیم.