اینجا دل منه،که چیزی نمونده جون بده

کجاست آنکه دوباره مرا تکان بدهد؟وچشم های خودم را به من نشان بدهد؟

اینجا دل منه،که چیزی نمونده جون بده

کجاست آنکه دوباره مرا تکان بدهد؟وچشم های خودم را به من نشان بدهد؟

مشخصات بلاگ
اینجا دل منه،که چیزی نمونده جون بده

حیران شدم، حیران شدم
مجنون و سرگردان شدم
از هر دری گوید بیا
کین جا منم، کین جا منم
چون سوی آن در میروم
بینم که گردد بسته در
از هر رهی گوید بیا
دنبال من، دنبال من
چون میروم دنبال او
نی زو خبر، نی زو اثر

دنبال کنندگان ۸ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

 


حضرت آقا چند روز پیش فرمودن:

یک روزی بود که خلفای بنی‌عباس همت گماشته بودند که قبر مطهر حضرت اباعبدالله و لابد به تبع آن، بقیه‌ قبور مطهره را از بین ببرند؛ یک عده‌ای با جان خودشان نگذاشتند؛ یعنی گفتند اگر بیایید، دستتان را قطع میکنیم، پایتان را قطع میکنیم، شما را به قتل میرسانیم؛ درعین‌حال رفتند.

همان رفتن‌ها بود که حالا رسیده به بیست میلیون زائر پیاده‌ اربعین.

اگر آنجا کسانی فداکاری نمیکردند، امروز شوکت و هیمنه‌ محبت اباعبدالله الحسین (علیه‌السلام) این‌جور دنیا را فرا نمیگرفت؛ که شما میبینید در راه‌پیمایی اربعین از کشورهای مختلف از فارس و ترک و اردو و کشورهای اروپایی و حتی از آمریکا افرادی بلند میشوند میآیند آنجا؛ این را چه‌کسی کرد؟ این خشت اول و اصلی این کار را همان کسانی گذاشتند که درواقع جانشان را برای زیارت قبر اباعبدالله (علیه‌السلام) فدا کردند....

بله، اینجوری بوده جناب شیخ حسن! دست و پای زائر کربلا رو قطع میکردن و باز مردم میرفتن زیارت. حالا فکر کردی با این گند کاری و آبرو ریزی که واسه دادن ارز راه انداختی و زن و بچه مردم رو تو کشور غریب، آواره کردی، مردم پشیمون میشن؟!!

و اللّه که نه! 

فقط بدون که گور خودت رو کندی! 

مطمئن باشید، همه تون، که با این کارتون، 1400 که سهله، سال 98 رو تو جهنم تحویل میکنید ان شاءاللّه!

....

پی نوشت: این یه مطلب ناموسیه محضه و هیچ ربطی به سیاست نداره. من نون خالی که هیچ، گشنگی هم بکشم از امام حسین نمیگذرم. 

قبل رفتن بچه ها، شنیدم که میگن بانک حواله دینار ارزون تر از بازار میده، ولی باورم نشد که اصلا با اون حواله ها سبزی بدن حتی. از بس که به تدابیر این دولت مزخرف اطمینان دارم! 

اینجور که خانم اطلاعات میگن، مقدمات پرواز داره انجام میشه. و احتمالا تا دو ساعت دیگه اینجان. 

هر کاری کردم، نشد که باز در ادامه مطلب قبل بنویسم. هی فونت بعضی قسمتا رو ریز میکرد. 

  • شهاب الدین ..

دولت حسن کچل

نظرات  (۱)

سلام
خوبین؟

ما بدتر از اینارو تجربه کردیم...
این ۳ سال هم تحمل می‌کنیم...
اما ترسم از اینه که این سالا تجربه نشه و باز به باد فراموشی سپرده بشه...
پاسخ:
سلام
الحمدللّه، خدا رو شکر
شما خوب هستین؟
ان شاءاللّه که خدا ریشه شون رو بکنه.